Бухгалтерський супровід для транспортного бізнесу

Ведете транспортний бізнес? Тоді знаєте, як важливо тримати під контролем витрати на паливо, техобслуговування та логістику.

Ми допоможемо вести облік, складати звітність і завжди залишатися в рамках закону. Ваші фінанси — під наглядом, 
ви — рухаєтесь вперед!

залишити заявку

Плануєте займатися реалізацією пального, але важко знайти бухгалтера з досвідом роботи з акцизом?

Єдиний бухгалтер не в змозі реєструвати акцизні накладні 24/7?

Штрафи за акцизні порушення настільки високі, що можна втратити левову частку прибутку?

Хочете спланувати і реалізацію пального, і роботу транспорту так, щоб обидва напрямки давали оптимальний фінансовий результат?

Шукаєте консультацію від професіоналів?

Ми зможемо відповісти на всі ці запитання

Залишайте свої контакти й наш спеціаліст зв’яжеться з вами найближчим часом

залишити заявку

Наші переваги

Оперативність

Працюємо на повну швидкість: акцизні накладні оформляємо цілодобово, а рахунки на перевезення готуємо лише за 30 хвилин.

Конфіденційність

Уся фінансова інформація зберігається на віддаленому сервері задля уникнення небажаного доступу.

Любов до роботи

Ми віримо, що успіх приходить там, де робота приносить задоволення. Любимо те, що робимо, і допоможемо вашому бізнесу процвітати.

Оптимізування

Допоможемо максимально ефективно поєднати реалізацію пального та транспортні послуги, щоб ваші ресурси працювали на вас!

Компетентність

Фахівці Alfa Gold постійно підвищують свій рівень — навчання у кращих спеціалістів з паливного акцизу — гарантує, що ви отримаєте якісні рішення.

Комплексний підхід

Наша команда — це професіонали з великим досвідом. Ми застосовуємо перевірені інструменти, які допоможуть вам тримати все під контролем.

Перелік послуг для транспортного бізнесу

Довіра клієнтів

Перевірка Електронного кабінету платника податків 2 рази на місяць для відстежування будь-яких нарахувань з боку податкової

Подання обов'язкової податкової звітності (Декларація платника єдиного податку/про майновий стан, квартальна об'єднана звітність з ЄСВ та 4 ДФ)

Пошук та надання реквізитів для сплати податків або підготовка платіжок, в разі доступу довіреної особи до клієнт-банку

Ведення ЗЕД (інвойс, валюта, співпраця з нерезидентами)

РРО/ПРРО: підбір, реєстрація, навчання

Ведення таблиці товарного обліку (за потреби)

Для загальної системи: ведення таблиці доходів та витрат

Підготовка первинних документів (за потреби)

Повне ведення реалізації підакцизних товарів (контроль та подання декларації акцизного податку, ведення акцизного складу, підготовка документів для оформлення ліцензій)

Консультаційний супровід бухгалтера та керівника бухгалтерського відділу

Створення окремої теки на Google Диску для кожного клієнта, де зберігаються всі документи, звіти та інше

Щомісячне заповнення таблиці доходів на підставі всіх джерел надходжень

замовити послугу

Кадри

Нарахування зарплатні та розрахунок податків 
на зарплату (2 рази на місяць)

Нарахування відпускних, розрахунок лікарняних/декретних

Пошук та надання реквізитів для сплати податків або підготовка платіжок у разі доступу довіреної особи до клієнт-банку

Підготовка кадрової документації на приймання 
та звільнення працівників

Зберігання всіх документів на Google Диску

Консультації з питань працевлаштування в Україні 
та трудового законодавства

Складання та подання обов'язкових звітів до органів: статистики, податкової, фондів соціального страхування

Ведення кадрового діловодства, заповнення трудових книжок, складання внутрішніх наказів щодо персоналу

замовити послугу

Реєстраційні послуги

Реєстрація ФОП

Ліквідація ФОП

Зміна реєстраційних даних

Ліцензування

Експрес-аудит електронного кабінету

замовити послугу

Популярні питання

Калькулятор вартості послуг

Не витрачайте час на очікування, визначте орієнтовну вартість бухгалтерського супроводу від Alfa Gold уже зараз!

Розрахувати вартість послуг

Оберіть свій ФОП

Оберіть наявність ПРРО

Платник ПДВ?

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Чи є?

Оберіть наявність ПРРО

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Тип ТОВ

Оберіть кількість співробітників

Чи є?

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Блог

Залишайте заявку

Наш менеджер зв’яжеться з вами для узгодження найкращої пропозиції

Дякуємо! Ми отримали вашу заявку і вже спішимо зв'язатися з вами
Ой... На жаль, щось пішло не так. Спробуйте уважно заповнити форму повторно