Бухгалтерський супровід для ресторанного бізнесу

Для відвідувачів успішний ресторан — це смачні страви та якісне обслуговування, а для власника — це ще й чіткий фінансовий облік.

Ми допоможемо вам тримати фінанси під контролем, оптимізувати податки та слідкувати за дотриманням законодавства.

залишити заявку

Хочете відкрити новий заклад, але немає кому довірити бухгалтерію?

Думаєте як зменшити витрати back-офісу та отримати більш вдосконалений облік?

Мрієте владнати всі питання з управлінським та товарним обліком?

Прагнете завжди мати зрозумілі звіти та аналіз, щоб кожна витрачена гривня була порахованою?

Не маєте з ким проконсультуватися?

Ми розв’яжемо всі ваші проблеми!

Залишайте свої контакти й наш спеціаліст зв’яжеться з вами найближчим часом

залишити заявку

Наші переваги

Комплексний підхід

Ведемо всі види обліку на підприємствах ресторанного бізнесу

Конфіденційність

Уся фінансова інформація зберігається на віддаленому сервері задля уникнення небажаного доступу.

Компетентність

Ми професіонали з ресторанного обліку та використовуємо перевірені, ефективні інструменти фінансового контролю.

Любов до роботи

Наш девіз: Роби те, що любиш; люби те, що робиш. Ваш бізнес процвітатиме разом із нами.

Економія

Оптимальна вартість послуг дозволяє вам заощадити на утриманні штатного бухгалтера

Довіра клієнтів

Рівень NPS на 2024 рік — 88%.

Як ми працюємо з клієнтом?

Успішний старт роботи з новим клієнтом — це важливий етап, від якого залежить подальша взаємодія та комфорт підприємця. 
Ми прагнемо зробити процес максимально простим і зрозумілим.

Покроковий алгоритм роботи:

1

Знайомство з клієнтом та перша консультація: отримуємо детальну інформацію про діяльність та плануємо подальші дії.

2

Підписуємо договір та NDA.

3

Налагодження комунікації: створюємо окремий чат для плідної роботи, додаємо команду спеціалістів та клієнт-менеджера.

4

Отримуємо всі необхідні доступи та проводимо аудит ЕКПП
та бази обліку.

5

Тимлід проводить аудит програми ресторану для складання комерційної пропозиції клієнту 
з ведення комплексного обліку.

6

Організовуємо зустріч із клієнтом, бухгалтером та клієнт-менеджером для уточнення всіх важливих моментів подальшої роботи.

7

Надаємо клієнту рекомендації з організації обліку.

8

Налагоджуємо алгоритм взаємодії бухгалтера та відповідальної особи з належного веденню бухгалтерського та управлінського обліку.

9

Довготривала та плідна співпраця.

Бухгалтерський та управлінський облік для ресторанного бізнесу: ключ до ефективності

Ресторанний бізнес — це складна фінансова система, 
де кожна деталь має значення.

Правильний та вчасний облік допомагає отримати необхідні дані про витрати, доходи, рентабельність меню та ефективність кожного окремого підрозділу.

Наш підхід до обліку дає власникам ресторанів інструменти для контролю фінансів та оптимізації витрат, що є ключовим фактором успіху в цій сфері.

Ми працюємо з програмами: Poster, Syrve, SERVIO.

Що входить в облік від Alfa Gold?

Внесення прибуткових накладних

Аналіз залишків та проведення інвентаризації

Робота з довідниками (технічні картки та номенклатура, постачальники, податки, компанії і т.д)

Контроль розрахунків із постачальниками 
(проведення у програмі)

Зведення касових змін

Аналіз собівартості/ціни продажу/звіт

Робота з постачальниками (акти звірки)

Контроль руху грошових коштів за статтями

Проведення списань

Щомісячні звіти P&L та Cash flow

Команда

Наші спеціалісти, які забезпечують супровід для ресторанного бізнесу

Альона Куденчук

Тимлід відділу ресторани

Популярні питання

Калькулятор вартості послуг

Не витрачайте час на очікування, визначте орієнтовну вартість бухгалтерського супроводу від Alfa Gold уже зараз!

Розрахувати вартість послуг

Оберіть свій ФОП

Оберіть наявність ПРРО

Платник ПДВ?

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Чи є?

Оберіть наявність ПРРО

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Тип ТОВ

Оберіть кількість співробітників

Чи є?

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Блог

Залишайте заявку

Наш менеджер зв’яжеться з вами для узгодження найкращої пропозиції

Дякуємо! Ми отримали вашу заявку і вже спішимо зв'язатися з вами
Ой... На жаль, щось пішло не так. Спробуйте уважно заповнити форму повторно