Бухгалтерський супровід
для онлайн та офлайн торгівлі

Ми знаємо, наскільки важливо вести правильний облік доходів та видавати чеки у торгівлі, особливо в онлайн-продажах, щоб уникнути штрафів і проблем із податковою.

Ми допоможемо вам налаштувати 
й автоматизувати всі процеси і будемо вести вашу фінансову звітність.

залишити заявку

Потребуєте допомоги з РРО/ПРРО?

Думаєте як зменшити витрати back-офісу та отримати більш вдосконалений облік?

Мрієте владнати всі питання з управлінським
та товарним обліком?

Прагнете завжди мати зрозумілі звіти та аналіз, щоб кожна витрачена гривня була порахованою?

Не маєте з ким проконсультуватися?

Довірте нам бухгалтерію, і ми потурбуємося про все швидко й без стресу!

Залишайте свої контакти й наш спеціаліст зв’яжеться з вами найближчим часом

залишити заявку

Наші переваги

Комплексний підхід

Вам більше не потрібно шукати кілька підрядників — ми візьмемо на себе всі фінансові питання вашого бізнесу.

Економія

З нами ви економите 
на утриманні штатного бухгалтера, отримуючи водночас повноцінний фінансовий супровід.

Компетентність

Наша команда — це професіонали з великим досвідом. Ми використо-вуємо перевірені інструменти, які допоможуть вам тримати все під контролем.

Любов до роботи

Ми віримо, що успіх приходить там, де робота приносить задоволення. Любимо те, що робимо,
і допоможемо вашому бізнесу процвітати.

Довіра клієнтів

Ми цінуємо кожного нашого клієнта, і це видно з рівня довіри — 90% NPS у 2024 році!

Конфіденційність

Уся фінансова інформація зберігається на віддаленому сервері задля уникнення небажаного доступу.

Перелік послуг для товарного бізнесу

Довіра клієнтів

Перевірка Електронного кабінету платника податків 
2 рази на місяць для відстежування будь-яких нарахувань з боку податкової

Подання обов'язкової податкової звітності 
(Декларація платника єдиного податку/про майновий стан, квартальна об'єднана звітність з ЄСВ та 4 ДФ)

Пошук та надання реквізитів для сплати податків або підготовка платіжок, в разі доступу довіреної особи до клієнт-банку

Постійна підтримка персонального клієнт-менеджера

Консультаційний супровід бухгалтера та керівника бухгалтерського відділу

Створення окремої теки на Google Диску для кожного клієнта, де зберігаються всі документи, звіти та інше

Щомісячне заповнення таблиці доходів на підставі всіх джерел надходжень

Для загальної системи: ведення таблиці доходів та витрат

Підготовка первинних документів (за потреби)

Повне ведення обліку реалізації підакцизних товарів (контроль та подання декларації акцизного податку, ведення акцизного складу, підготовка документів 
для оформлення ліцензій)

Ведення таблиці товарного обліку (за потреби)

Ведення ЗЕД (інвойс, валюта, співпраця 
з нерезидентами)

РРО/ПРРО: підбір, реєстрація, навчання

замовити послугу

Кадри

Нарахування зарплатні та розрахунок податків 
на зарплату (2 рази на місяць)

Нарахування відпускних, розрахунок лікарняних/декретних

Пошук та надання реквізитів для сплати податків або підготовка платіжок у разі доступу довіреної особи до клієнт-банку

Підготовка кадрової документації на приймання 
та звільнення працівників

Зберігання всіх документів на Google Диску

Консультації з питань працевлаштування в Україні 
та трудового законодавства

Складання та подання обов'язкових звітів до органів: статистики, податкової, фондів соціального страхування

Ведення кадрового діловодства, заповнення трудових книжок, складання внутрішніх наказів щодо персоналу

замовити послугу

Реєстраційні послуги

Реєстрація ФОП

Ліквідація ФОП

Зміна реєстраційних даних

Ліцензування

Експрес-аудит електронного кабінету

замовити послугу

Популярні питання

Калькулятор вартості послуг

Не витрачайте час на очікування, визначте орієнтовну вартість бухгалтерського супроводу від Alfa Gold уже зараз!

Розрахувати вартість послуг

Оберіть свій ФОП

Оберіть наявність ПРРО

Платник ПДВ?

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Чи є?

Оберіть наявність ПРРО

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Тип ТОВ

Оберіть кількість співробітників

Чи є?

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Блог

Залишайте заявку

Наш менеджер зв’яжеться з вами для узгодження найкращої пропозиції

Дякуємо! Ми отримали вашу заявку і вже спішимо зв'язатися з вами
Ой... На жаль, щось пішло не так. Спробуйте уважно заповнити форму повторно