Бухгалтерський супровід юридичної особи

Ведення бізнесу як вимагає чіткого дотримання податкових вимог та фінансового обліку.

Alfa Gold надає комплексний бухгалтерський супровід для юридичної компанії будь якої організаційної форми та системи оподаткування. 
Ми допомагаємо забезпечити своєчасну звітність, оптимізувати податкові витрати та вести бухгалтерію відповідно до вимог законодавства.

залишити заявку

Як ми працюємо з клієнтом?

Успішний старт роботи з новим клієнтом — це важливий етап, від якого залежить подальша взаємодія та комфорт підприємця. Ми прагнемо зробити процес максимально простим і зрозумілим.

Покроковий алгоритм роботи:

1

Знайомство з клієнтом та перша консультація: отримуємо детальну інформацію про діяльність та плануємо подальші дії.

2

Підписуємо договір.

3

Налагодження комунікації: створюємо окремий чат для плідної роботи, додаємо команду спеціалістів та клієнт-менеджера.

4

Отримуємо всі необхідні доступи та проводимо аудит ЕКПП та бази обліку.

5

Організовуємо зустріч із клієнтом, бухгалтером та клієнт-менеджером для уточнення всіх важливих моментів подальшої роботи.

6

Довготривала та плідна співпраця.

Бухгалтерський супровід ТОВ, ПП

ТОВ, ПП платник єдиного податку

Формування первинних документів для покупців (рахунки, акти наданих послуг)

Реєстрація податкових накладних

Формування архіву в кінці кожного року за попередній податковий рік зі складанням Акту 
приймання-передання

Звіт 9-ЗЕЗ

Баланс Звіт про фінансовий результат

Контроль електронного кабінету платника ПДВ на відсутність боргу перед бюджетом

Формування та подання нової об’єднаної звітності з ЄСВ та 4ДФ

Формування та подання Декларації з ПДВ

Формування платежів в системі клієнт-банку з нульовим доступом, без права підпису

Формування банківських виписок за місяць у бухгалтерському програмному забезпеченні

Контроль сплати єдиного соціального внеску ПДФО 
та військового збору, щомісяця

Контроль наявності первинних документів від постачальників, у разі їх відсутності — допомагаємо в їх отриманні

Підтримка та консультація спеціаліста в онлайн-чаті щодня

Додатково:

Кадровий облік на 1 особу РАЗОВО, при оформленні працівника в штат — ₴ [вартість]/разово

*У випадку приймання найманого працівника

Ведення зовнішньоекономічної діяльності — 
₴ [вартість]/місяць

Формування інвойсів

Формування актів наданих послуг

Прикріплення в системі клієнт-банку первинних документів для закриття валютної операції

Розрахунок доходу у валюті (конвертація в гривню відповідно до курсу НБУ та дати надходження)

ТОВ, ПП платник ПДВ

Формування первинних документів для покупців (рахунки, акти наданих послуг)

Реєстрація податкових накладних

Формування архіву в кінці кожного року за попередній податковий рік зі складанням Акту 
приймання-передання

Звіт 9-ЗЕЗ

Баланс Звіт про фінансовий результат

Контроль електронного кабінету платника ПДВ на відсутність боргу перед бюджетом

Формування та подання нової об’єднаної звітності з ЄСВ та 4ДФ

Формування та подання Декларації з ПДВ

Формування платежів в системі клієнт-банку з нульовим доступом, без права підпису

Формування банківських виписок за місяць у бухгалтерському програмному забезпеченні

Контроль сплати єдиного соціального внеску, ПДФО 
та військового збору щомісяця

Контроль наявності первинних документів від постачальників, у разі їх відсутності — допомагаємо 
в їх отриманні

Підтримка та консультація спеціаліста в онлайн-чаті щодня

Додатково:

Кадровий облік на 1 особу РАЗОВО, при оформленні працівника в штат — ₴ [вартість]/разово

*У випадку приймання найманого працівника

Разові послуги для ТОВ, ПП

Реєстрація ТОВ

₴ [вартість]

Розробка пакету документів на прийом найманого працівника (разово)

₴ [вартість]

Припинення діяльності ТОВ, 
офіційно через проходження податкової перевірки

₴ [вартість]

Ведення найманого працівника (щомісяця)

₴ [вартість]

Аудит господарської діяльності 
(за бажанням власника), кількість первинних документів до 600 шт.

₴ [вартість]

Подання форми 20-ОПП

₴ [вартість]

Розробка договору

₴ [вартість]

Аналіз електронного кабінету

₴ [вартість]

Аналіз договору

₴ [вартість]

Реєстрація ПРРО

₴ [вартість]

Ліцензія на алкоголь

₴ [вартість]

Реєстрація РРО

₴ [вартість]

Акредитація на митниці

₴ [вартість]

Підготовка листа в ДПС на повернення/перезарахування коштів

₴ [вартість]

Реєстрація змін до статуту:

зміна засновників ТОВ 
(до 2-х засновників)

₴ [вартість]

кожен наступний засновник

₴ [вартість]

зміна керівника ТОВ

₴ [вартість]

подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника

₴ [вартість]

Зміна КВЕД

₴ [вартість]

Зміна системи оподаткування

₴ [вартість]

Зміна юридичної адреси ТОВ
(місце реєстрації)

₴ [вартість]

залишити заявку

Команда

Наші спеціалісти, які забезпечують супровід для ТОВ

Олександра Герасименко

Засновниця компанії

Оксана Марченко

Директорка компанії

Популярні питання

Калькулятор вартості послуг

Не витрачайте час на очікування, визначте орієнтовну вартість бухгалтерського супроводу від Alfa Gold уже зараз!

Розрахувати вартість послуг

Оберіть свій ФОП

Оберіть наявність ПРРО

Платник ПДВ?

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Чи є?

Оберіть наявність ПРРО

Оберіть кількість співробітників

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Тип ТОВ

Оберіть кількість співробітників

Чи є?

Орієнтовна вартість послуг для вас:
від 2500 грн
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для більш детального прорахунку
Ой, щось пішло не так... Будь ласка, спробуйте повторно заповнити форму

Блог

Залишайте заявку

Наш менеджер зв’яжеться з вами для узгодження найкращої пропозиції

Дякуємо! Ми отримали вашу заявку і вже спішимо зв'язатися з вами
Ой... На жаль, щось пішло не так. Спробуйте уважно заповнити форму повторно